Friday, September 29, 2006

生態平衡

這才算是完整的家庭.

從前, 總覺得只有我和軒媽, 不算是一個家.
就算硬要說是家, 也是個不完整的家.
這個感覺, 鬱鬱的,
但說不出個所以然.

今天, 有了軒軒, 我終於明白了.
我"洽"軒軒, 軒軒"洽"軒媽, 軒媽"洽"我.
這才算是完整的家庭, 生態才平衡嘛!

軒軒, 你讓我吐了一口多年的烏氣.
每每想至此, 我就萬分澎湃,
多想高舉軒軒, 向軒媽大呼一聲, it's the Circle of Life!

WA! HA! HA! HA!

場面, 就像Lion King(獅子王)片頭中一段.
(無心機慢慢看, 請在load完之後, 直接觀賞2:50-3:20一節.)

記得開喇叭呀!

6 comments:

Anonymous said...

軒爸,你係點"洽"軒軒架?我覺得似佢"洽"你喎!!定係"inter-洽-ionship"(互洽,互片)??

Anonymous said...

軒爸,你哈完咪又係比軒媽 "洽",咁囂張想作反呀?

Clemens said...

正確啲講, 你呢個只係triangle of life咋噃細佬! :D

Jesse said...

To 靚仔哥哥,
"洽"來"洽"去, 這個家才融洽嘛!

To nitika,
不是作反, 只是有重光的感覺.
我都比人洽得耐啦......
天理循環, 報應不爽.
我卻, 好爽.

To clemens,
無法, 搵唔到一首歌叫triangle of life吖嘛.

Anonymous said...

In advance level, it is a Trianlge of Love (a fabulous song, please introduce to 軒軒)

Jesse said...

三角戀?