Thursday, September 07, 2006

今天真好

(軒媽客串)
早上,B仔將醒未醒時會大叫,把我叫醒。
我坐在他床邊,待他醒來,跟他笑一個,他會向著我笑。很甜蜜的一天開始。(當然,他很快想起自己肚子餓,接著會大叫起來。)

晚上,吃過奶,抱了B仔好一會兒,然後把他放在床仔上。他會醒來,睜開眼仔,我跟他笑一個,輕輕摸一摸他的面仔,很快,他又安靜地睡去了。

一天的開始和結束,也是這樣安靜,真好。
今天,B仔三個月了。

by 軒媽

7 comments:

Anonymous said...

時間真過得快!

我都覺三個月開始易揍D,因為易 tup 佢箕,佢笑就唔會喊!

Anonymous said...

你們的B真是很可愛喔~~

Anonymous said...

嘩!咁快就三個月!到佢地識行識跑時我們約埋一齊去踢西瓜波丫!當然會叫埋五師兄。

Anonymous said...

好主意! ^_^

巧欣 said...

軒媽過左3個月,身體狀況復完未呢??有時間都要好好休息啊!!

Anonymous said...

謝謝關心呀!已復完得七七八八啦,不過體重仲差很遠很遠呀...... @_@"

巧欣 said...

唔怕啦,體重這東西,只要軒爸同軒軒鐘意,咪得羅!!有信心一定可以變番以前咁靚架!!