Thursday, September 28, 2006

厭奶記 之 B仔纖體

看來, 你將來應該是個瘦弱的孩子, 瘦弱如野比大雄.

本來, 你是個胖寶寶, 一百個嬰兒, 只有十個比你肥. 後來,瘦了很多, 已經給七十個嬰兒趕過頭了, 幸好還算是合格. 上星期, 你竟然還學人節食.

每次開奶, 你總會吃剩一點. 開五安, 吃兩安. 如此, 我實在浪費了不少奶粉. 難道要我開一安, 你吃一安才成嗎? 更麻煩的是, 你不光是吃少了, 有時還要吃四嘔二. 一天要處理你的嘔物兩三遍, 真的是可憐天下父母心.

仔呀仔, 明明是好好看, 明明是好標準, 明明是好健康的, 你幹麼要瘦身!

試著番查資料, 我相信你是處於生理性厭奶期. 主要原因, 是八卦, 是因為其他感官(如眼)漸成熟, 從而接收到更多新奇的東西, 所以對吃奶失去興趣. 詳情可參照 : 寶寶為什麼厭奶?. 人家說厭奶期, 應該是四五個月大才出現, 你三個月大就出現, 實殺了我一個措手不及.

三月定八十, 我想, 你天生應是個充滿好奇心的寶寶.

說好了待你大一點, 帶你去跟nitika的寶寶和五師兄的jac jac踢西瓜波. jac jac的戰鬥力是未知數(看照片應該不弱吧), 但nitika的寶寶卻是個大碼B, 像技安, 甚至是魔人布歐. 而你呢? 你只擁有如大雄般的負戰鬥力.

你點夠砌呀, 仔! 食奶啦, 好冇?

(p.s. 幸好你愛思考, 當好多人還在迷思的時候, 好快便明白瘦身不過是一件蠢事. 不過一星期, 你便回復了正常的奶量了. Yeah!)

14 comments:

Anonymous said...

唔緊要喎,到猛長期時咪追番d 鎊數囉。

Jesse said...

幾時至猛長期?

Anonymous said...

通常三個禮拜 / 六個禮拜 / 三個月 / 六個月會出現一次,BB 仔會有幾日胃口特別好,要飲多d 奶.

Unknown said...

出年時到我個仔出世, 真係要請教請教一下你的心得.

Jesse said...

To nitika,
死火, 得番六個月一個chance咋.

To cream,
好呀, 沒問題.
又, 你是我在三一認識的忌廉嗎?

Anonymous said...

軒仔,唔好纖體呀,肥肥地先溝到女,多人鍚架。你睇下欣宜姐姐,佢一纖完體,d人就.....。所以你都係快d食多d,食多d,食多d!!!!

Anonymous said...

咁其實踢波要講技術o既. 三杉淳有心臟病一樣做到球場王子.

Jesse said...

To靚仔哥哥,
瘦不瘦, 無關係. 今日證實了, 軒軒一個笑容, 冧咗兩個妹妹仔囉. 佢連樓下看更都冧埋, 大小通吃!

To nitika,
他們還是塞豆隆, 談技術還是早了點, 嬰兒界可是個大"洽"細, 弱肉強食的世界呢.

Anonymous said...

咁叻仔!!!
我唸係因為似媽咪多過似爸爸既關係喎

Anonymous said...

係呀係呀,我非常同意呀!!

jaycy said...

軒爸,唔駛太擔心喎,
BB 仔食係緊要,但訓覺仲緊要呀,
訓住大架佢地 ^^
我屋企條利都一樣,三個月就學人厭奶,
明明可以一餐六安,
但一日五餐落泥,
就食得果廿安多 DD -___-""
到家陣十個月,
佢食野仍然係忽一郎,
攪到我成日好煩......

朋友都係咁樣開解我架 ^^

最緊要健健康康,就得啦,係咪? ^^

Jesse said...

吓, 到咁大個都要煩食奶呀! >.<
幸好昨天醫生也說他是個健康的寶寶啫.

Anonymous said...

軒仔食番野未呀?

jac jac 也有些厭奶,可能是牙癢。

又今天開始餵粥仔了。佢好鬼鍾意食!

Jesse said...

食番lu, 有明顯增磅tim. 多謝關心!

jac jac食咗咁耐奶奶, 有新野食, 實happy啦.