Wednesday, September 27, 2006

手指試食

一直有疑問, 為何人大了, 都不再愛吃手指?

是口味轉了, 還是手味變了呢?

為這個問題, 我很科學的做了一個實驗,
以圖查出真相.

所以, 我搶了軒軒的手指,
吃了一遍.

沒沾醬油的.

軒軒很錯愕, 立時"啤"著我.
我反"啤"他, 道:「啤咩呀啤, 食你隻手指, 天經地義喎. 生得你出嚟, 我食咗你都得呀!」
軒軒見爸爸愚恥無聊, 只有無言加無奈.


其實我不過是在想,
要是我覺得軒軒的手指好吃,
就是說嬰兒時期的手指特別美味,
後來不過是人長大後, 口味轉了.
要不然, 就是手味變了囉.

而我的結論是...... 應該是...... 兩樣都變了.

3 comments:

Anonymous said...

哈哈, 好笑!
你看軒軒眉頭都皺起啦!
啤得你少添啦, 哈!

Jesse said...

手指應該是免費任吃吧!

Clemens said...

你係咪用返你獨門食手指手法試架?
(i.e.啜+中無名指instead of手指公)
唔係唔夠scientific, 唔準架喎! :D