Saturday, November 04, 2006

母愛, 唔係講玩o架

前文說過, 我曾經很會顧及人家感受. 縱然常口沫遮欄, 甚麼也拿來開玩笑, 但除非故意的, 我很少會讓別人不快.

除了這一次.

那時我不過廿歲出頭. 公司有個女同事, 年紀相約, 但已是一女之母. 一班同事都好年輕, 當中竟有個媽媽, 對我們來說是件新鮮事. 有次, 她被公司派去英國幾星期, 那時她女兒不過兩三個月大. 我路過, 口痕痕對她說:「唔掂喎, BB冇人湊唔掂喎!」她沒有回應, 頭低默著. 我就這麼走了. 翌日, 有個同事過來跟我說, 在我走之後, 那女同事大大的哭了一場. 那完全是我意料之外的.

我第一次意會到, 甚麼玩笑也可以開, 母愛, 是絕不能拿來開玩笑的.

今時今日的我, 更明白了.

阿May, 對唔住呀.

3 comments:

Anonymous said...

兩母子(女)曾經心連心大半年,o個種血脈相連,男人係唔多明架喇。

新鮮人 said...

你又衰多口丫?

Jesse said...

To 藍MaMa,
當時唔明啫, 而家仲唔明, 家破人亡都似.

To 新鮮人,
誰說"又"! 請小心用字! :P