Sunday, November 19, 2006

懷念A貨B


尋嬰啟示


本人遺失男嬰一名, 失蹤時年約兩月半大, 體胖, 皮膚黝黑, 眼大. 該男嬰性格溫馴, 乖巧, 不討厭吃奶. 現本人家中雖也有另一件男嬰, 但該男嬰殘害年老的雙親, 拉頭髮, 搶眼鏡, 踢要害, 極度爛玩, 以玩耍虛耗雙親所餘無幾的精力. 他的行為跟原來的男嬰大相逕廷. 現在手上這件, 絕對是件A貨. 如拾獲該男嬰, 請盡快和本人連絡, 重酬.


有時, 你會發現, 孩子真的大得好快, 變得好多. 可能, 昨天他不過手撐撐, 今天他已可以抓住你的頭髮(或我腋下的兩隻海膽), 讓你奇痛無比. 說不定, 明天給你一招穿心掌, 後天一記萬佛朝宗. 這些變化, 會帶給你愉快, 也帶給你煩腦. 奇怪的是, 我們都只記他的好, 忘記他的壞, 和他帶給自己的辛勞. 所以, 從前"那個"乖乖的, 總是比現在"這個"壞壞的好一點. 真的好懷念那個"小時候"的他哦.

雖然, 我是討厭A貨. 不過, 我相信, 終有一天, 我還是會懷念眼前的這個BB, 懷念手上這件A貨B.

7 comments:

新鮮人 said...

真係大得好快喎! :)

Anonymous said...

食飯都係唔好上你個blog,差d噴飯,嚇死隔離o個個!
我仲以為「快高長大詛咒」o係三五七年先出現!

Jesse said...

To 新鮮人,
係囉, 好快. 唔知幾時識會同我講:「老野, 整幾舊水過嚟!」

To 藍mama,
小心啲呀你, 咪噎親呀, 仲有個仔要你養.

jaycy said...

拿,我都話要推介架啦,藍 mama 都話噴飯呀,哈哈哈……

遲 D 換片時雙腳兜心口踢落泥,同佢換片慘過打仗......
係呢,佢家陣仲有無成日「回奶」?

Jesse said...

哈哈, 就算值得推介, 對於沒生過小朋友的人, 這blog對他們來說, 很多時是摸不著頭腦的. 有時說為父的心情, 可能連媽媽也看不明呢.

有呀, 軒軒常有「獲利回吐」的情況. 餐與餐之間, 間唔中吐一兩啖出來, 很煩人.

Anonymous said...

好有同感呀!以前的囡囡任我"舞",依家件"A貨"就識得反抗,仲學埋窒老豆添!我都要登尋人廣告!XDDDDD

Jesse said...

概然大家都有同感, 不如攪個反A貨大遊行啦! XP