Thursday, November 16, 2006

一對壁人

你愛我逗你開心. 我曾經為此, 自豪過好一陣子. 可是, 你只會從我身上尋開心. 若你想找點安慰, 你還是回到她的身邊. 你也試過在自己感到不安時, 往我懷裡轉, 但你沒有得到安慰. 我知, 我的身材是太平板了點, 及不上她的.

有時, 我, 好像連擁著你的資格也沒有.

我想, 要是她是你廝守終生的人, 那麼, 我應該就是你歡場裡的一個玩物. 歡場無真愛, 我明呀. 所以, 默默地愛上你, 我根本就是跟自己過不去! 但我心甘情願呀! 若你喜歡, 我絕對可以放低尊嚴, 在那個地方逢迎別人, 好去討點錢給你, 讓你的日子過得好些. 懶理人家說我是在「貼仔」.

但今天回到家裡, 見你倆輕輕我我, 我我我真的眼火爆! 眉來眼去, 旁若無人, 完全無視我的存在. 是, 我是不甘心! 但當我看見這張照片, 再無奈也得承認, 你倆真的是一對壁人.


我, 只是個多餘的第三者.

8 comments:

新鮮人 said...

好一個第三者,
你要多努力,
把你『條』仔搶過來呀,
就算唔得,
起碼一人一半丫!

Anonymous said...

哈哈, 吃醋的軒爸超搞笑!
不過如新鮮人所說,你要努力爭取!
當一個主動的第三者!!

魚魚 said...

嘩,軒軒真係好似軒媽呀,認命啦軒爸!

Anonymous said...

OT 一下:

軒媽,我見有媽咪建議在BB 六個月健康院check up 前一個星期比少少糊仔BB 食下,有咩問題到時可以請教姑娘。呢個方法都ok 喎。

軒爸,今個星期忙到一頭煙,個 tag 遲下會寫。

Jesse said...

To 新鮮人 & Ada & Yu Yu,
算了, 認命了, 天命不可違.
古語有云:「你咁叻, 你湊晒佢囉!」
明冇?

To nikita,
無相干. 不急. 慢寫.

Anonymous said...

nikita,我剛剛開始俾阿B試食一兩茶匙雪印糊仔呀!!好緊張,好興奮,好似自己食第一啖糊仔咁(好低能,哈~~)睇書話先試少少,讓他學習吞嚥,有些BB可能要學成個月頭呀。阿仔都唔係好識吞,流出來多過吞下去的,好攪笑~~~ ^_^

Anonymous said...

軒軒同孖辮妹襯到絕,軒爸都係無行架喇。

軒媽,軒軒食糊仔,有無片睇?

Anonymous said...

有呀有呀,有拍下呀。其實當時餵食糊仔係手忙腳亂,老公負責捉住阿B雙手,我負責餵,差d唔記得要影相同拍片。後來見佢個食相實在太攪笑,才醒起要拍下哩。