Saturday, November 11, 2006

Elmo and Zubbles

有兩個玩具, 好想好想將來買給軒軒玩(但由我先試玩).

(1) 外國買到斷晒市的Elmo公仔, 香港唔見有. 超有感染力. 望住佢, 好想笑.


(2) 番梘泡, 個個小朋友都玩過. 但有冇想像過如果啲番梘泡是七彩的呢? 應該很漂亮吧. 可是, 個Idea咁簡單, 點解冇人發明呢. 那是因為啲七彩泡泡爆咗之後, 會喺件衫上面留下顏色. 一年前, 有人發明了一種有七彩泡泡, 爆後又不留痕跡冇顏色. 它的名字叫Zubbles, 2007春天有售!


P.S. 鳴謝南丫Simon介紹咁有趣o既玩具!

11 comments:

Anonymous said...

嘩!我都好想買個Elmo,真係好過癮wor!唔知ebay會唔會有呢,留意o下先。

Anonymous said...

嘩!Elmo好正!我又要!(唔係買俾個仔,係買俾自己!)

新鮮人 said...

我都好鐘意個Elmo,
但係對於細哥就無左互動性,
睇得一百幾十次後就會放埋一二邊舖塵!

ps:現在的泡泡都是有七彩顏色的, 只是小朋友在陽光下自己尋找出來而已,或許這樣來得更有啓發性吧!

個人觀點而已:總是覺得現在的玩具太過即食,不用小朋友用腦思考創作(那些呑思玩具不算是真正玩具,是敎學工具),還是喜歡細個自製玩具多一點.

Anonymous said...

嘩!雙公仔好過癮喎,可以唔可買到隻呢?嗯...係可唔可以買隻俾我玩呢?呵呵呵~~~

Anonymous said...

個人覺得隻Elmo 係比父母玩。

Jesse said...

你班Kidult吖!

看來一致同意, 隻Elmo似乎是啱大人玩多啲.

非常同意新鮮人所說, 隻Elmo玩多兩玩, 會悶, 會好無聊. 所以個人認為, 最適合放在office, 因為那裡有最多無聊o既人(包括我). 在那裡, 隻Elmo個心口o既Hit Rate一定好高!

jaycy said...

咦,果個七彩肥皂泡,到時您見到有得賣時,可唔可以通知我呢??無言感激!! ^^

Anonymous said...

我啱啱知道隻Elmo可以係日本既Kiddy Land(12月中旬)買到,定價7329yen。
有興趣要過去買啦~

Jesse said...

THX Levon. 有日本版喎, 出香港版就好啦!

Anonymous said...

知唔知而家個zubbles可以係香港邊到有得買呢??

Unknown said...

Hello Hello ..
Zubble is avaliable in HK now.

I bought for friend's baby.
The email is michael@morus.hk ah~~