Friday, October 27, 2006

麥田圈調查

得各方友好提供線索, 終於落石出, 證明軒媽不是兇手. 這是自Thimerosal事件之後 (link1 link2 link3), 再一次證明, 無知唔緊要, 最緊要講出嚟, 集思廣益, 總會有人幫到你. 你地實在好helpful! THX.

相反地, 昨天去了健康院, 問了醫生有關麥田圈的問題, 態度勁差的她, 竟將軒軒個頭擰來扭去, 以說明麥田圈是睡眠做成的. 軒軒極度掙扎, 並大叫, 那醫生竟繼續擰. 軒媽火起, 施以推手格開個醫生, 並凶佢, 個醫生才屑為和顏悅色點. 其實我並不是想投訴個醫生, 政府野, 你想點吖. 我想說, 攪著軒媽個仔, 平時溫婉的軒媽, 原來都可以好凶!

總結了大家的經驗, 見「你又有, 佢又有」, 所以認為「個個BB都係咁」一話, 雖不中, 亦不遠已. 解決方案, 就是本著「試下都無壞」精神, 同軒軒曬太陽. 不過嚴謹點來說, 以「你又有, 佢又有」為由, 就當「個個BB都係咁」, 其實唔係好精確. 以Wing & Sam的說法, 大陸是很普遍的, 香港又點呢? 所以, 小弟想請讀者們幫手做個統計. 如果讀者自己或讀者親朋戚友家中有BB, 麻煩大家留個言, 話俾我知個BB有無試過麥田圈(脫帽圈). 有或無麥田圈都留個言吖, 匿名留言都唔緊要架. 唔該晒!

7 comments:

Anonymous said...

左睇右睇,睇左幾分鐘,唔覺藍藍有麥田圈.

Anonymous said...

哈哈, 睇左你blog都一排,軒軒真係好得意 :)

我家姐個仔幾個月時個頭都有麥田圈, 因為我家姐生佢時佢唔肯出世...結果醫生要吸佢出黎~ 我地起初都以為佢個麥田圈係咁樣得返黎, 但最後醫生話好多BB都有,冇乜問題~

路人甲

Anonymous said...

我睇左,因為我地冇e 种情况.仍不明麥田圈, 待我问問允祈媽先, 佢係d 自闭仔社工. 稍後覆你
---允祈爸爸

Jesse said...

To 藍mama & 路人甲﹕
多謝你們的報告.

To 允祈爸爸:
呵呵~~誤會了,誤會了,「Thimerosal自閉事件」和「麥田圈事件」可是兩件事來哩,可能小弟詞不達意,令你誤會了,真不好意思!P(^_^)

又,多謝你的報告,唔該晒!

To all﹕麥田圈報告,繼續收集中,請多多支持。

jaycy said...

豬利有,我隻契仔稀有,表妹細時有,表弟細時都有......識既細路大部份都有...... ^^

Anonymous said...

尋日o係公園見到個B都有麥田圈,仲問左3個mama,2個話唔覺自己個b有,1個就話有。

Jesse said...

街坊你都問埋, 真是唔該晒!