Friday, October 20, 2006

心慌慌 之 驚兆

家中出現了麥田圈!

麥田圈是啥? 就是一些偶然在麥田中, 神秘出現的圖案. 這些圖案的出現至今還是個謎團, 很多人嘗試過解釋, 但都不成功. 不過, 眾多的說法當中, 多數都離不開外星人. 例如, 麥田圈飛碟降落時壓出來的. 電影「驚兆」中的說法, 就是說麥田圈是外星人的路標, 以指示飛碟的飛行方向.

當然, 謎團未解, 只因謎團在外國發生. 現在在我家中發生, 以我的才智, 肯定能把外星人揪出來!

我以爺爺之名立誓, 一定要把兇手找出來! 但外星人是甚麼形態呢? 按電影「MIB」的說法, 外星人多裝成人的形態, 扮地球人生活. 那就是說, 兇手應該就在我們當中!

其實, 第一眼看到麥田圈時, 我已心裡有數. 再在網上翻查一下資料, 沒花多少時間, 我已鎖定了兇手. 不過, 我是不會立刻揪他出來, 我要靜靜的設個局, 誓要當場逮住他!

過了幾天, 就在風和日麗的日子, 一家三口出遊...(待續)

...
外星人兇手是誰呢? 他又是如何犯案呢? 你也來猜一下吧, 我已給足夠多的提示讓你去猜了.

謎底下星期揭曉.

4 comments:

新鮮人 said...

個兇手一定係好可難對付嘅,
又好鬼乞人憎,
唔知點樣搞嘅,
仲成日持Q行兇,
係唔係呢?

Clemens said...


我手頭有你屋企麥田圈嘅相喎
可唔可以放出嚟做hints?

當然, 如果會spoil咗你個plan的話, 咁就算啦 ;)

軒大伯

Jesse said...

To 新鮮,
你應該捉錯用神喎. 再估.

To 軒大伯,
都好喎, 反正內文未有對麥田圈o既描述.

Clemens said...

晌呢個無聊嘅網頁中可見麥田圈, 好迷離

軒大伯