Saturday, October 14, 2006

吃飽飽 看婚禮



今天很奇怪, 好像吃了很多餐奶似的.
我平日一天吃五餐奶, 第三餐, 應該到二時才吃.
今天, 十二點半, 已吃到第三餐奶.
肚仔有點滯.

更奇怪是, 爸爸好像很緊張似的, 不斷塞我吃奶.
「阿仔, 乖乖地啦, 阿爸趕時間呀!」
我已經很努力了, 爸爸好像還是很不滿意的樣子.
若果爸爸再不醒覺, 結局應該只有一個... 就是嘔奶.

幸好, 爸爸還是及時發現了我有氣頂著, 替我把氣掃了出來.
可是, 爸爸媽媽卻無發覺, 他們在忙亂間, 竟連自己的午餐也忘了.
他們真蠢.

哦! 原來, 今天要去一個婚禮, 所以才要調動吃奶時間表.
這是靚仔哥哥的婚禮,
怪不得媽媽替我穿上了靚仔哥哥送的馬仔衫啦!


婚禮要開始了,
因為我們坐在有利位置,
新娘子一進場, 就和我Say了一個Hi.
新娘子好美哦!

婚禮的場面好像很盛大呢, 我有點緊張.
別笑我呢, 那畢竟是我人生第一次參加婚禮啦,
還是在教堂舉行的婚禮呢!

爸爸叫我別太緊張, 放鬆點, 我就跟著做,
豈料婚禮開始不到十分鐘, 我就感到屎意盈盈.
四個月的人仔, 那裡忍得住.

這一篤, 好像比平時的臭.
我估計, 前排的賓客是認該嗅得到的.
爸爸露出了很不悅的樣子.

唓! 是你的指示不清晰罷了!
要放鬆到甚麼程度, 說清楚嘛!

就在換片的過程, 我錯過了Ivy姨姨的讀經,
實在是有點可惜.
Ivy姨姨啊! 你要怪, 就怪爸爸好了!

媽媽呢, 她好像比我更緊張.
媽媽差不多全場哄著我,
生怕我會大叫, 影響了人家的婚禮.
我想, 我才不會那樣失禮呢!
(軒爸:你當場臭臭仲唔夠失禮呀.)

婚禮後, 沒想到, 碰上了一個我影迷會的會員,
她原來也是靚仔哥哥的朋友.
當偶像的, 我當然大方跟人家來個合照啦.
係呢, 唔知佢覺得我上鏡靚啲, 定真人靚啲呢!

回到家, 我問爸爸:「爸爸, 他們沒有花仔哦, 我咁可愛, 幹嗎不找我.」
爸爸是是但但的哄著我:「人家找不到配得起你的花女嘛!」
軒軒:「唓! 我自己一個都得o架啫!」
軒爸不耐煩的道:「你識行啦咩! 爬你都未識呀!」
軒軒:「...」
軒軒:「...」
軒軒:「哇!!!!」

祝靚仔哥哥 & 靚女姐姐新婚快樂, 早日生個BB比我"洽"!

4 comments:

Anonymous said...

你的b真是很可愛^_^

Anonymous said...

作為fans, 見到偶像真係面仔都紅晒,呵~

偶像真人有點斯文, 而且好大方(不介意合照, 握手,呵呵)上鏡就可愛迷人, 哇哈哈!
當然,軒爸軒媽也very nice, 不然我都無法接近偶像 =p

咦,靚仔哥哥同靚女姐姐生返個baby...好提議wor!! ^^

Clemens said...

第一次去婚禮就放屎蛋?
咁反建制, 軒軒真係好有長毛風範呀...... ^v^

Jesse said...

To carrie,
對呀, 我看了他千萬遍, 還是覺得他好可愛呢!

To Ada,
係喎, 你就係前排o既賓客啦喎. 中途有否嗅到異味.

To Clemens,
他不是反建制, 應該是反父權. 佢專同我作對o架!