Tuesday, October 31, 2006

金鎖匙的「含」意

有線電視, 突傳來霍英東的死訊.

那時, 軒爸正蹲在軒軒面前, 餵(求)軒軒吃奶.
己經一個小時了, 軒軒只吃了三安, 該吃的一半也不到.
軒軒還自顧自的踢腳, 無視軒爸的存在.

軒爸含著一泡眼淚.
當然, 那泡眼淚, 應該跟霍英東無關.

軒爸決定要戲弄一下軒軒.

軒爸:「軒軒呀, 知唔知呀, 霍伯伯啲子子孫孫, 個個都溝明星架!」
軒爸:「你都可以架.」
軒軒邊含奶咀邊含笑, 卻佯裝沒聽見.
軒爸:「只要你含住條金鎖匙出世, 就得嘞!」
軒軒頭側側, 示意:「咁我含住乜野出世呢?」.
軒爸:「你?」
軒爸:「你含住條脷出世咋!」
軒軒:「哇......」

4 comments:

新鮮人 said...

雖然無金鎖匙,
但係你都是個好爸爸呀,
你唔好自責啦! :p

Jesse said...

不用安慰我了, 我不是好爸爸.
其實當時我在想,
如果我是霍震霆......

我就唔使餵奶啦!

可惜我也是含住條脷出世的.

jaycy said...

唉,豬利直頭成條利咁出世……

軒爸,放心喎,佢既終生職業仍然有機會係個二世祖,仲有幾年比您追趕跑跳碰。

辛苦哂~~~~

Jesse said...

一早認咗命啦, 只會繼續打工.

因為我認為, 我是會中六合彩的.