Saturday, June 17, 2006

男孩像你

我媽媽看了軒軒第一眼, 便說軒軒像你.
軒軒不是個男孩嗎? 像你幹麼.
回想兩個星期之前, 我還以為軒軒像我多點.
唉! 枉我自作多情, 痴心錯付了兩星期.

翻開你我兒時的相簿, 細看你我的舊照.
發覺軒軒不是像你多一點, 而是完全不像我!!!

軒軒
Joanne

他不光是樣子像你, 他連「後尾枕」也像你.
你們的「後尾枕」, 都是凹陷的.
多奇怪的特徵, 肯定是你遺傳的.

開始擔心軒軒像你一樣, 腦部發育不健全, 小了一「拂」, 然後痴呆一輩子.

1 comment:

Anonymous said...

咪咁啦﹗我媽咪睇到d相,話BB對眼同"人中"都似你喎﹗咁會唔會無咁擔心又開心呢﹖嘻﹗:P