Friday, July 28, 2006

鳥倦知還


我行, 我素. 我不羈, 我自我.
我餓, 餵我. 我疴, 請換片.
晚上孤單, 寂靜無聲, 我哭.
感懷身世, 想到傷心處, 又哭.
懶埋阿媽睡了多少粒鐘.

不過, 自我其實很累, 不羈也不快樂.

浪子回頭, 鳥倦知還.
今天, 我選擇了戒夜奶.


老豆, 今天「鳥倦」, 我當然「知還」. 但, 別以為他朝那百幾萬養育費, 我也會「知還」. 使你的錢, 哈, 我絕不會「倦」.

2 comments:

Anonymous said...

軒仔個様開始定形了,似軒爸還是似軒媽呢??

Jesse said...

弊, 咁快定形, 我仲想佢試下唔同既嘅角色.
似邊個? 早有定案. 見男孩像你. 唉.