Friday, January 12, 2007

犯太歲 運太衰 宜移徙

昨天晚上, 我夢見了太婆(音"太Paul").
我跑上前, 跟太婆說:「太婆, 我近來好運滯哦, 家宅不寧. 你個曾曾孫呀, 病添呀. 太婆, 我點算好? 」
太婆:「曾孫孫呀, 你風水唔好, 家中又有人犯太歲.」
太婆:「... 你宜轉BSP(註1)僻邪喎.」
我:「吓?!...... 哦.」

......

不是迷信, 只是日有所思, 夜有所夢.

其實, 我都忍咗blogger.com好耐啦. 正經野佢唔做, 做埋啲懶型o既drag & drop template. 作為一個blogger, 我要求唔太復雜, 只想知每篇文章讀數, 家陣好難做咩! 還有, 更重要的是, 我想要trackback!

好了, 後來終於等到Google將blogger.com轉做beta, 將blogger.com拆散再砌過, 我當時滿心歡喜. 但之後等了又等, 等等等, 終等到beta做完. 可惜, 最想要的東西還未有. 我失去耐性了.

算了算了, 我是乖孩子, 一於聽太婆話. 轉!

後話:請問有沒有人有簡單方法可以搬blogger的文章(甚至留言)去「鮮奶國(註2)」呢?

(註1):BSP即Blog Service Provider
(註2):「鮮奶國」即Sina Blog (www.mysinablog.com)

4 comments:

jaycy said...

軒爸:您話夢見太婆,流定堅架?
其實上次見您話一門三杰已經想講,但又怕您唔似我咁迷信所以無講…:P
您最近屋企有無添過人型玩具?(動物都計,膠又算,布又算,木都算!)
有就掉左佢啦 ^^

迷信到無論既大舊屎上

新鮮人 said...

想轉就轉啦,
咪擺你太太婆上枱喎,
不過sina好咩,我就覺得麻麻了!

Jesse said...

To jaycy,
流.
又, 我的確幾唔迷信.
不過如果再黑多幾個月, 我可能會迷信過你都唔頂.

To 新鮮人,
Sina ok吖. 有乜唔好jack?

新鮮人 said...

SINA唔係中資嘅咩?
感覺好似同言論自由又d矛盾!
(純個人感覺,無証明的)