Tuesday, January 02, 2007

不肯再肯肯

串起前前後後左左右右的週未和紅假, 一放就是十天.
我要徹底放假, 我要遠離電腦.
這等於遠離世界, 遠離地球.

剛離開, 地球便震盪了, 斷了一條電纜.

當大家都在埋怨斷電纜慘過斷波纜, 感覺超煩.
我卻差點連海底電纜斷了也不知道, 感覺脫俗.

甚至有點脫節.

就連腳板也有點脫節的感覺.
Why? 那是因為跳舞, 腳面著地, 關節幾乎飛脫.
冬至, 我痛至入心入肺.
疑是斷了一條腳根, 和一條海底電纜.

假未放就斷腳, 經典悲劇的序幕.
十天假, 要泡湯了.

跳舞, 是因為愛兒愛看肯肯舞, 作父親的才肯跳肯肯舞.


肯肯舞是啥? 太難為情了, 你地自己Search下啦.
不, 還是不, 如果你們剛吃過東西, 就別Search了.
就算Search到, 也別想像軒爸跳肯肯舞的模樣.
除非你吃的是免治牛肉, 簡稱免「嘔」.

翌日, 愛兒吃奶時, 仍然用誠懇的眼神問我.

軒軒:「Dad, can you can can?」
軒爸:「No! Never can can again.」
軒軒:「咁呀... hmm...」
軒軒:「咁跳朴志胤o既成人禮吖唔該.」

5 comments:

jaycy said...

哇下,您隻腳無事丫嘛???

Kenneth said...

Not see you long time, 原來你有意外...>< 軒爸..你冇事嗎,嚴重嗎? 祝早日康復.......擔心,擔心!

新鮮人 said...

軒軒喜歡,
你都無計,
請繼續跳吧,
不過要包紮好先喎! :p

新一年,祝你合家健康! :)

Anonymous said...

大節前受傷,跟軒爸同病相憐,不過你係因為軒軒,偉大的爸爸!祝早日康後!

Jesse said...

To all,

大家有心了, 早前撐了拐杖幾天, 現在已能走路, 但要跑要跳要下樓梯還是有點困難呢.