Monday, December 18, 2006

Hea多五分鐘, 好嘛?

舟車勞頓上班. 工作一整天後, 又舟車勞頓回家. 還未回氣, 蒲坐下, 一碗熱騰騰的面條便放在面前. 熱氣蒸到臉上, 有點昏暈. 我拼命的狼吞, 極速把面條吃完. 軒媽見安頓了我, 就安心的出去跑步一小時. 跑步為的是身體健康, 也為心靈健康. 把自己的焦點離開那小魔怪一會兒, 調整一下自已, 絕對是件好事.

可能吃得過於滿足, 整個人變得懶洋洋. 最後一口熱湯, 讓整天的疲累, 一下子爆發出來. 我身軀不受控, 軟軟的躺在沙發上, 眼皮漸重, 打算就這樣一睡不起....zzz

「哇!」

誰? 原來軒軒正以期盼的眼神看著我, 像在說:「同我玩未?!」

「Hea多五分鐘啦, 好冇?」

「哇!」

「三分鐘?」

「哇!」

「一分鐘?」

「哇!」

「得啦...... XYZ!$&%*@!」

究竟是誰說無論多疲倦, 回到家, 一見到寶寶就會疲倦全消?! 哼, 都是騙人的.

6 comments:

Anonymous said...

育兒第一誡律:
奴隸係無得休息的.

我個人的經驗分享:
無論多疲倦, 回到家, 一見到寶寶就會疲倦全消...兩三分鐘啦.

新鮮人 said...

軒軒十分可愛,
見到佢哭你都唔忍心唔理佢啦,係未? :p

Jesse said...

To nikita,
吓, 乜有誡律架?! 我份育兒說明書上面無呢版喎!

To 新鮮人,
是, 我是唔忍心, 但亦忍唔到眼瞓.
點算.

Anonymous said...

咩呀, 你做左湊仔公都有咁上下時間, 唔係唔知班大帝的脾性啦.

我本來是想學Isaac Asimov 咁寫育兒三誡, 但只想到第一誡律:奴隸係無得休息的, 第二誡: 睇番第一誡.

Anonymous said...

軒軒個樣真的等得你極不耐煩呀........哈哈!

Anonymous said...

無意中撞左入黎,睇到軒軒又精靈又得意。
呀,點解軒爸可以捕捉到軒軒咁多古靈精怪既樣ga呢?^-^