Friday, December 15, 2006

寒酸的Blog履歷

總認為一個像樣的Blogger, 在應該有點"Blog履歷".
要麼是有超強的人氣, 要麼是上了甚麼「每日一Blog」, 「Blog推介」.
要不, 最起碼也得和傳媒沾上點點關係.

哈, 我終於做到了.
給生果報quote了我幾句廢話.

30幾歲人唔啜手指瞓唔著

感覺真的...... 好~寒~酸~

但無論如何, 也得多謝那個難得認真對待我那些廢話的記者.

今天用Google Search做記者, 真方便.

6 comments:

新鮮人 said...

恭喜恭喜!
等我下次啜下腳指先! :p

Anonymous said...

軒爸嘅另類湊仔角度咁受歡迎,o個個記者真係有眼識軒爸!

Anonymous said...

係啦,我昨晚看報紙諗緊,軒爸?

jaycy said...

唉呀,都好過 she.com 上面果個啜啜啜啦,至少都正面好多 ^^
唔得,等我講下啜脷先得,睇下有無機上下報紙千!
語不驚人誓不收!我哼!!

Jesse said...

To 新鮮人 & Jaycy,
想見報一定夠奇, 我建議你地啜腳踭. (原因可以是近日乾燥, 腳踭爆拆.)

To 藍mama,
對, 我寫出了育兒o既Dark-side. 的確幾另類.

To nikita,
是, 正是我, 別無分號.

Clemens said...

可能講啜手踭會勁啲, 點解?

講個可能已經好多人知嘅冷知識, 就係原來冇人係舔到自己個手踭嘅......

(一時間千千萬萬嘅軒爸讀者就舉起個手踭,伸長條脷...... 「氣,都話咗唔得㗎啦!」)