Monday, August 21, 2006

迷幻系列之三 - 索子童子看筒子

前文軒軒大帝的一天中, 提到軒軒的黃金時段, 是要找陪玩的. 老實說, 我實在沒有多大的耐性陪他玩一整個下午. 幸好, 軒媽在新手爸媽日記中找到了開心家庭網的連結, 當中有些如徐小鳳戰衣的圓點圖, 能刺激嬰兒的視覺. 這些圖很像筒子. 讓軒軒看這些圖, 只要搖下搖下, 邊說 :「五筒五筒, 碰唔碰, 碰唔碰.」(當然不說也可以啦)他就會目不轉睛的追著看, 可以靜看一個小時, 如痴如醉, 完全不哼一聲, 一副看來很爛賭的樣子. 看得興起, 軒軒還會伸手「自摸」呢!

只要掛起這些圖, 如此, 我又可以省回不少時間了! 不過, 不知道軒軒將來第一句說話, 會不會不是「爸爸」或「媽媽」, 而是對著這些圖叫「碰!」呢?

6 comments:

巧欣 said...

軒爸,我試過將d相upload到flickr,但到睇番時,別人可以隨意delete到喎,點解呢!!!

Jesse said...

在Flickr, Edit(or Delete)和View是同一個畫面的, 分別只在有冇login. 所以, 我猜你只是未Logout. 你check check左上角有"Signed in as XXXX", 就是未Logout啦. 再唔掂, 可Email:jessemok@yahoo.com 比我.

Clemens said...

嘩, 軒軒張床單同枕頭袋好靚呀!
咁細個就咁有品味~~~ :P~~~~
(實情係, 我而家套床單都係Forever Friends :D)

Jesse said...

看來你和軒軒的品味相同, 既然係咁, 我送張軒軒最愛O既尿墊俾你訓覺啦.

Simon Li said...

Ref: http://www.palmchristy.net/baby/download.htm

網頁話每天看十次, 每片卡看10-15秒 wor. 係唔係要扲開張紙呀?

Jesse said...

簡單答案:見佢睇得高興, 我無攞開過張圖.
詳細答案:若Simon有留意開"迷幻系列"的話, 可能會發現"迷幻系列"主題都是極不負責任的, 所介紹的方法, 旨在教艱辛的父母湊BB湊得hea啲舒服啲. 方法都安全無害, 但對嬰兒的發展, 可是半點考慮都沒有的囉.